Dindiren Yok!

© photocredit

***

Yanıyorum, yangınımda közüm ol,
var elini yüreğimde gözüm ol.
Yar yarenliğini, dost kendini bilmeli
yaptığı düşmanlıksa görebilmeli.
Haksız olduğunun farkına varmayanlar
nasıl hak arayacaklar?

İbrahim Ağören

♨ ♨ ♨

Zamansız geçtim sevda tünellerinden
Elimde ne bir fener ne de pusula
Yol gösterenin mi var deli gönül
Uzadıkça uzadın bir türlü çıkar yolu bulamadın

Şimdi karanlıklar ülkesindesin
Yok, öyle hemen kestirip unutmak
Kara sevdalar içerisindesin
Sonumuz ya mutluluk, ya da kara toprak

Hiç yanmamistı gönlüm böyle köz misali
Nereden gördüm o yeşil yeşil bakan gözlerini
Simdi istesem de geri getiremem seni
Bilinmezlerdesin, düsündün mü hiç kederimi

Yarım kaldı şimdi sevdalar
Ya o bahçede koşuşacak çocuklar, neredeler
Hepsi bir mazi oldu ayrılığın pençesinde
Tekrar yasanır mı saniyorsun, artık herşey çok gerilerde….

Prof.Dr.Nurullah Aydın

♥ ♥ ♥

Taştın yine deli gönül
Sular gibi çağlar mısın
Aktın yine kanlı yaşım
Yollarımı bağlar mısın
Nidem elim varmaz yâre
Bulunmaz derdime çâre
Oldum ilimden âvâre
Beni burda eğler misin
Yavı kıldım ben yoldaşı
Onulmaz bağrımın başı
Gözlerimin kanlı yaşı
Irmak olup çağlar mısın
Ben toprak oldum yoluna
Sen aşırı gözetirsin
Şu karşıma göğüs gerip
Taş bağırlı dağlar mısın
Harâmi gibi yoluma
Arkuru inen karlı dağlar
Ben yârimden ayrı düştüm
Sen yolumu bağlar mısın
Karlı dağların başında
Salkım salkım olan bulut
Saçın çözüp benim için
Yaşın yaşın ağlar mısın
Esridi Yunus´un canı
Yoldayım, illerim hani
Yunus düşte gördü seni
Sayrı mısın, sağlar mısın

Yunus Emre

♚ ♚ ♚

Çölündeyim sensizliğimin
Yapışmış dili damağına kalbimin
Susamışım sana susamış

Adım adım yaklaşırken sana ben
Benden adım adım kaçan sensin sen

Ben yürüdükçe yürüyen
Ben durdukça duran
Bir seapsın sen bir Serap

Erol Erdoğmuş

⛲ ⛲ ⛲

Annelerin ninnilerinden
spikerin okuduğu habere kadar,
yürekte, kitapta ve sokakta yenebilmek yalanı,
anlamak, sevgilim, o, bir müthiş bahtiyarlık,
anlamak gideni ve gelmekte olanı

Nazım Hikmet

Bir Cevap Yazın

