Bu bir ihbardır!

Hem hukuken..
Hem de siyaseten..!

Orda bir KÖY var… AKP gitmese de, YSK hiç görmemiş olsa da, o köy Türkiye Cumhuriyeti sınırları dahilindeki bir ilimizin köyüdür. Siyasîlerin işine geldiği; iki oy için köy sakinlerinin peşinde koştuğu; alavere dalavere aklın sınırlarını zorlayan bir menfaat sağlama uğruna EVET dedirttiği bir yer.

ABD ne diyor?
Afganistan’a bombalarımın «ANAsı»nı patlattım!
Referandum Hilesinin «ANAsı» Türkiye’de becerilmiş kimsenin umurunda mı?

Cumhurbaşkanı ne diyor?
Bu iş bitmiştir…
Hiçbir denetimin olmadığı bir ortamda referandumu kazanıp, denetimsiz başkanlığa yürürken hak, hukuk, adalet, dürüstlük, gerçek demokrasiden söz edecek değil herhalde!

Bakalım Halvaşi ne diyor bu işe? (nö)

Eyyyyyy devlet..
Eyyyyyyy hükümet..
Unutmayın..
Şanlıurfa/Hilvan/Gülcük Köyü’ne TAZİYE EVİ yapılacak…
Eyyyyy YSK sen nerdesin?
Eyyyyy insanlık öldün mü?
Yaşıyorsan ses ver..
Sesssssssss!!!!!!!!

***

nh1

©Nazmiye Halvaşi

Acıklı, düşündürücü, bir EVET KÖYÜ..
Bu bir ihbardır..!
Hukuken ve siyaseten..!

Referandum bir gerçeği daha çarpıcı bir şekilde gözüme, aklıma, yüreğime soktu..
Bir köy var orda uzakta..
O köy bizim köyümüz mü?
Köyümüzse niye unuttuk onu..?
Daha kaç köy var unuttuğumuz?
Köyler ve eğitimden eşit yararlanamamış kesim neden evet dedi?
Dedi mi?
Dedirttirildi mi?
Karar sizin….

Şanlıurfa/Hilvan/Gülcük Köyü…
Adı neden “GÜLCÜK”?
Göl mü var orada?
Yüzer mi çocuklar.. Ördekler..
Bu köyden çok sayıda genç Datça’da inşaat sektöründe çalışıyor..
Kalabalık gruplar halinde kiraladıkları evlerde yaşıyorlar..
Nöbetleşe yapıyorlar yemekleri..
Temizliği..
Gençcecikler, pırıl pırıl yürekleri.. güzel çocuklar..
Kazandıklarını köye gönderiyorlar..
Burda aynı ülke içinde “öteki” hissediyorlar mı kendilerini..
Belki biraz..
Neden?
Düşününce diyorum ki bizler de biraz suçluyuz…

Gülcük Köyü’nde iki sandık kuruldu..
Toplam 736 seçmenin..
704ü evet oyu verdi..!
32si hayır..

Sandık sonuçları böyle açıklandı ama..
Ortada gerçek dışı bir durum var..
Gülcük Köyü seçmenlerinden 150-200 kadarı Datça’da ve onlar oy kullanmaya gidemediler..!!
Sandık sonuçlarını öğrendiklerinde şaşkındılar..
Referandum günü Datça’da olanlar sanki ışınlanmış gitmiş oy kullanmış ve hatta evet vermişlerdi..
Bu gerçek değildi..
O akşam oturdular ve 100 kişiyi hemen orada liste yaptılar..
Biraz daha kafa yorarsak tamamını yaparız diyorlar..
Somut gerçek 100 kişi var..
Onlar oy kullanmadılar..
Onların tercihi gaspetildi..
Bu hukuk dışı durumu ihbar ediyorum..!
Dün konuyu aktardığım CHP Genel Başkan Yardımcısı Erdal Aksünger yaptığı basın toplantıdında bu durumu açıkladı..
Itirazları YSK nasıl değerlendirecek bekleyip göreceğiz..

İşin diğer tarafında ise acıklı bir başka durum var..
Köy halkının evet vermesini isteyenler köy halkına ne vadetti biliyor musunuz?
Eğer evet çıkarsa köye bir TAZİYE EVİ yapılacak..
Taziye Evi..
Devletten istediği şey Taziye Evi..
Devletten bir şey almanın cazibesi..
Taziye Evi bile olsa..
Taziye Evi cazibesi (!) ile hayırlar, evet olmuş..
Ölüler bile evet demiş..
Datça’daki gençlerin yerine de birileri yasa dışı bir şekilde evet demiş..
Ne gam!
Gülcük Köyü’ne Taziye Evi yapılacak..!

Utandım insanlığımdan…..
Kahroldu siyasetçi kimliğim..
Ezildim bu haberin altında..
Düşünüyorum..
Gülcük Köyü’nü düşünüyorum..
Babam köy öğretmeni idi..
Ulaşılmaz köylerde büyüdüm..
Ben o duyguları tanıyorum..
Utancım bundandır..

Eyyyyyy devlet..
Eyyyyyyy hükümet..
Unutmayın..
Şanlıurfa/Hilvan/Gülcük Köyü’ne TAZİYE EVİ yapılacak…
Eyyyyy YSK sen nerdesin?
Eyyyyy insanlık öldün mü?
Yaşıyorsan ses ver..
Sesssssssss!!!!!!!!

Bu bir ihbardır..
Hem hukuken..
Hem de siyaseten..!
Dün de sormuştum…
Özellikle köylerde..
Kaç sandık var tamamı oy kullanmış..
Bol evetli çıkmış?
İncelenmeye muhtaç.

Bırakın insanları özgür
GÜLCÜK KÖYÜNDE GÜLLER AÇSIN..!
Okul açılsın..
Kütüphane açılsın..
Fabrikalar olsun çevrede..
Çocuklar gülsün..

Günaydın..

*

email

twitter

facebook

web_nh

