Milli Eğitim Bakanlığı: Evrim Teorisi «OUT» Yaratılış Söylencesi «IN» !

evrim_teorisi_waste

Amaç; Zihinsel Demokrasiyi (düşünce özgürlüğü) yerle bir etmek mi? Peki ya Bilimsel Yöntem? Bir kar taneciği bile, ağırlığı nedeniyle yerçekimine karşı koyamaz yere düşerken; tonlarca ağırlıktaki uçakları yarçekimine rağmen uçurabilen Bilim, bu başarısını düşünce özgürlüğüne borçludur. Bilimde Demokrasi; Evrim Teorisine ve Yaratılış Söylencesine yorumsuz olarak aynı ölçekte yer vermeyi gerektirir. Evrim Teorisi; Evrenin kendi kendini yaratabileceği düşüncesine dayanır. Evreni yoktan yaratıldığı andan başlatmak; Tanrıyı da Evreni yarattığı andan başlatmaktır. Evrensiz Tanrı neredeydi, ne yapıyordu?

***

©Erol Erdoğmuş.

BİLİMDE DEMOKRASİ

“Evrim Teorisi yanlış. Yaratılış gerçeği doğru” duygusunda, düşüncesinde ve davranışında olarak; körpe zihinlere yönelik bilgilendirme trafiğini – eğitimi – yönetiyorsanız, müfredattanEvrim Teorisini çıkararak, Yaratılış Söylencesine yeşil ışık yakarsanız; zihinsel demokrasiyi –düşünce özgürlüğünü– yerle bir edersiniz.

“Beş kez beş yirmibeştir” gerçeği ni herkes onaylar. Yirmibeş değildir çünkü yirmibeşten küçüktür ya da büyüktür düşüncesinde olan yoktur.

Teori; açıklama, yorumlama, belirleme amacıyla; denenmesi, gözlemlenmesi mümkün olmayan olayları; varsayılan düşünce üzerine kurulmuş temellere oturtarak yeni olgular bulmaya yönelik bir bilimsel yöntemdir.

Söylence ise, önceki çağlarda olanlar üzerine kuşaktan kuşağa anlatılagelen; denenmesi, gözlemlenmesi mümkün olmayan söylemlerdir.

Beş kez beş yirmibeş kesinliğinde olmayan bilgiler; ister Teori, ister Söylence olsunlar, öbürü yok sayılarak dayatılırlarsa; düşünce özgürlüğüne ve bilime aykırı olurlar.

Bir kar taneciği bile, ağırlığı nedeniyle yerçekimine karşı koyamaz yere düşerken; tonlarca ağırlıktaki uçakları yarçekimine rağmen uçurabilen Bilim, bu başarısını düşünce özgürlüğüne borçludur. Yoksa kar taneciğini alt eden yerçekimine takılır, onun milyarlarcası ağırlığındaki uçakları uçurmayı düşünemez, başaramazdı.

Bilimde Demokrasi; Evrim Teorisine ve Yaratılış Söylencesine yorumsuz olarak aynı ölçekte yer vermeyi gerektirir.

KUŞKU BİLGİNİN ANAHTARIDIR

Bilgi’nin saklandığı kasa, kuşku anahtarıyla açılır. Kuşkular denenir, içlerinden biri kasayı açar.

Yaratılış Söylencesini onaylamayanlar vardır. Diyebilirler ki:

Evrenin Yaratılmış olması; zamanı ikiye böler.
Evren yaratılmadan önceki zaman ve Evren yaratıldıktan sonraki zaman.

Evrenin yaratılmasından önceki her zamanın daima bir öncesi olacağından; Evrenin yaratılmasından önceki zaman sonsuzdur.

Bu nedenle Evrenin başlangıcı şu ya da bu zaman değil; sonsuz zamandır. Başlangıcı sonsuz olan zamanın sonu da sonsuz olacağından; Evrenin sonu da sonsuz olmak zorundadır.

Başlangıcı ve sonu sonsuz olan Evren; her an kendini yaratmakta, geliştirmektedir. Kendini yaratmayan ve geliştirmeyen Evren; sınırlı olur, sonsuz olamaz.

Evrim Teorisi; Evrenin kendi kendini yaratabileceği düşüncesine dayanır.

Evreni yoktan yaratıldığı andan başlatmak; Tanrıyı da Evreni yarattığı andan başlatmaktır. Evrensiz Tanrı neredeydi, ne yapıyordu?

NOT:

Bu yazı Milli Eğitim Bakanlığının Müfredat Programından Evrim Teorisini çıkarmasını eleştirmek için yazılmıştır.

Evrim Teorisinin Müfredattan çıkarılmasını istemiyorsanız, lutfen bu yazıyı MEB’nin aşağıdaki adreslerine gönderir misiniz?

§ [a]

§ [b]

§ [c]

*

TurkLider_logo

*

Konuyla ilgili: [Yerelce eklemesidir!]

§ Türkiye’deki eğitimde yaratılışçılık

§ Müfredat sil baştan

§ Milli Eğitim Bakanlığı vatana ihanet ediyor

 

 

Reklamlar